PROVOZNÍ ŘÁD Žluto-modré školky
Údaje o zařízení
Název: S.T.O.P., z.s.
Sídlo: Bastlova 694/9, Ostrava-Zábřeh, 700 30
Telefon:
Email: kopacek@sdruzeni-stop.cz
Web: sdruzeni-stop.cz
Místo provozu: Ivana Sekaniny 1804/15, Ostrava-Poruba, 708 00
Úvod
pro děti ve věku od 3 do 6 let
od pondělí do pátku od 7.00 do 12.00 hodin
S jedním ze zákonných zástupců dítěte musí být před nástupem dítěte do zařízení uzavřena Smlouva o poskytování služeb péče o dítě.
V případě, že dítě bude vyzvedávat jiná osoba než zákonní zástupci dítěte, musí být tato osoba uvedena v Evidenčním listu dítěte.
Dokumenty k přijetí dítěte
Evidenční list dítěte
Povinná výbava dítěte
(vše viditelně označené):
přezůvky,
pohodlné oblečení do třídy, které si děti mohou umazat,
vhodný oděv k pobytu venku dle počasí vč. pláštěnky,
náhradní oblečení (ponožky, punčocháče, tričko, tepláčky nebo legíny, tričko s dlouhým rukávem nebo mikina, u mladších dětí i dvoje spodní prádlo, k náhradnímu oblečení přiložte igelitové sáčky na špinavé prádlo),
pleny, vlhčené ubrousky, dětskou kosmetiku dle individuální potřeby dítěte,
plyšovou hračku k odpočinku (do zařízení není dovoleno nosit hračky z tvrdého materiálu, hračky cenné a makety zbraní)
Stravování:
Rodič sám zajistí svačiny pro své dítě.
Pitný režim je zajištěn po celou dobu provozu mikrojeslí a dětem je stále k dispozici.
Běžný režim dne:
8:00–8:30 příchod dětí, individuální hra
8:30 – 11:30 dopolední program
11:30–12:00 oblékání a odchod z školky
Práva a povinnosti dítěte
Dítě má právo na ochranu před diskriminací.
Dítě má právo na svobodu projevu.
Dítě má právo na ochranu a harmonický rozvoj.
Rodiče se řídí provozním řádem.
Rodič je povinen řádně a předem omluvit nepřítomnost dítěte v mikrojeslích.
Pokud dítě náhle onemocní, je rodič povinen omluvit nepřítomnost dítěte co nejdříve.
Povinností rodiče je přivést dítě do zařízení pouze v takovém zdravotním stavu, který není zdrojem nakažení ostatních dětí ve skupině (např. infekční, respirační nebo střevní onemocnění).
Do zařízení může být přijato pouze zdravé dítě.
Informace o zpracování osobních údajů
Od 25.5.2019 je v České republice účinné nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR). Veškeré podrobnosti, zejména o účelech a způsobech zpracování naleznete na našem webu sdruzeni-stop.cz. Osobní údaje uvedené v této přihlášce jsou zpracovávány organizací, jako správcem osobních údajů, především pro. pro účely organizace, poskytování služeb doučování, volnočasových aktivit a pro plnění zákonných povinností organizace. Některé osobní údaje však mohou být zpracovávány i z důvodu veřejného zájmu organizace nebo na základě Vašeho souhlasu. V případě, kdy zpracování osobních údajů pro stanovený účel již není nezbytné, provede správce výmaz osobních údajů, ledaže by měl povinnost údaje dále zpracovávat dle zvláštních právních předpisů nebo oprávněný zájem na jejich zpracování (například pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků Správce). Správce po ukončení smluvního vztahu rozsah Vašich osobních údajů, které zpracovává, vyhodnocuje a omezí na nezbytně nutnou míru s ohledem na legitimní účely jejich zpracování.
Na základě jakých právních důvodů budeme Vaše osobní údaje zpracovávat?
S.T.O.P., zapsaný spolek, IČ: 265 165 94, se sídlem Bastlova 694/9, Ostrava – Zábřeh, 70 30 bude osobní údaje zpracovávat na základě níže uvedených právních důvodů:
Informace ve veřejném zájmu:
Účel zpracování – zveřejnění fotografií a audiovizuálních záznamů mých/mého dítěte pro tištěnou i elektronickou prezentaci. Rozsah osobních údajů – jméno a příjmení, fotografie, video a audio nahrávky, Doba zpracování – 5 let od data odhlášení z aktivit organizace S.T.O.P., z.s.
Údaje nezbytné pro činnost:
Účel zpracování – údaje nezbytné pro činnost a následné výkaznictví. Rozsah osobních údajů – jméno a příjmení, pohlaví, adresa, státní občanství, mobilní telefon, emailová adresa, zdravotní znevýhodnění, jméno a příjmení zákonného zástupce, telefon zákonného zástupce, adresa zákonného zástupce. Doba zpracování – 1 rok od data odhlášení z aktivit organizace S.T.O.P., z.s.
Archivace účetnictví:
Účel zpracování – údaje nezbytné pro naplnění povinnosti archivovat účetní podklady. Rozsah osobních údajů – jméno a příjmení, bankovní spojení. Doba zpracování – 5 let od data odhlášení z aktivit organizace S.T.O.P., z.s.
Řešení mimořádných událostí
Zařízení vykonává dohled nad dítětem od doby, kdy je pečující osoba převezme od zákonného zástupce nebo jím pověřené osoby. Pečující osoby jsou pověřeny předat dítě jen zákonným zástupcům a jimi oprávněným osobám vyzvedávat dítě.
Pokud si zákonný zástupce nevyzvedne dítě do konce provozní doby, bude kontaktován telefonicky. Pokud se nebude možno spojit se zákonným zástupcem nebo pověřenou osobou a nepodaří se dítě předat pověřené osobě do 12.30 hodin, školka kontaktuje Policii ČR a ta ve spolupráci se sociální pracovnicí předá dítě do nejbližšího ústavu sociální péče o děti.
Závěrečná ustanovení:
Zařízení má uzavřenou smlouvu o pojištění.
Tento provozní řád je platný a účinný od 1. 1. 2023.
V Ostravě 1.1.2023
Zpracovala: Mgr. Ivona Šťovíčková, předseda spolku S.T.O.P., z.s.